Календарний план - конспект уроків 5-11 кл
Для 5 класу з ______ по _______ урок на_____ семестр 20___/20__ навчального року Тема : Легка атлетика
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні :Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами спорту,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний майданчик. Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка , м’ячики для метання
Структура та зміст І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення |
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
1. Теоретична підготовка | 1. Історія розвитку легкої атлетики та її види 2. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а 3. Загальна характеристика здорового способу життя Вимірювання пульсу |
О 5ХВ | П 5ХВ | З 5ХВ | У 5ХВ | ||||||
О 5ХВ | П 5ХВ | З 5ХВ | У 5ХВ | ||||||||
О 5ХВ | П 5ХВ | З 5ХВ | У 5ХВ | ||||||||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави. | ||||||||||
Н 5ХВ | П 5ХВ | З 5ХВ | У5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | ||
б. Спеціальна фізична підготовка швидкість , спритність |
Прискорення на10, 15, 20 м. вправи для пластичності, з зміною напрямку, стрибки з поворотами , «човник» | Н 5ХВ | П 5ХВ | З 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ | У 5ХВ |
ІІ. Основна частина 25 хв. | Вимірювання пульсу | ||||||||||
1. Старт та стартовий розбіг; | «На старт» , «увага», «руш» по доріжкам 10 -15 м. | Н | П | З | |||||||
2. Біг на коротку дистанцію: 30 м. | З низького старту | Н | П | З | |||||||
3. Прискорення 10 м.- 20м. - 30 м. | Високий старт. «фінішування» нахилом вперед | О | |||||||||
4. Повторний біг 4х30, 2х60 м. | Поступове прискорення та повільний біг до «старту» | О | |||||||||
5. Рівномірний біг: до 1000 м. | Старт групою. Правильне дихання. | Н | П | З | У | У | У | У | У | У | У |
6. Стрибки у довжину з місця; | Серія з трьох разів | О | П | З | |||||||
7. Багатоскоки ; | З скакалкою, «потрійний» , «п’ятикратний» з місця | О | П | ||||||||
8. Стрибок у довжину з розбігу; | Способом «зігнувши ноги» | Н | П | З | |||||||
9. Стрибок у висоту з розбігу ; | Способом «переступання» | Н | П | З | |||||||
10. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу | Способом «із-за спини через плече», три п’ять кроків розбігу | Н | П | З | |||||||
ІІІ. Заключна частина 5хв. | |||||||||||
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. | Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці | Н | П | З | У | У | У | У | У | У | У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. | О | О | О | О | О | О | О | О | О | О | |
3. Домашнє завдання : | Вимірювання пульсу | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 | І.1,ІІ.5 |
Контрольні нормативи і вимоги | + | + | + | + |
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н – навчити У-удосконалити П - повторити
Планування для 5-9класів
«ЗАТВЕРДЖЕНО» «УЗГОДЖЕНО»
Директор школи РОБОЧИЙ ПЛАН-ГРАФІК Завуч школи
«____»_________ 200_ р. РОЗПОДІЛУ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОГРАМНОГО МАТЕРІАЛУ «__»________ 200__ р.
______ _____________ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ _____ ________________
№ п/п | ЕЛЕМЕНТИ ПРОГРАМНОГО МАТЕРІАЛУ | Т | ПЕРШИЙ СЕМЕСТР 32 ГОДИНИ | |||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
1 | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗНАННЯ | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
2 | ЗАГАЛЬНО-РОЗВИВАЮЧІ ВПРАВИ | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
3 | ЛЕГКА АТЛЕТИКА | Т | ||||||||||||||||||
3.1 | Спеціальні вправи бігуна, стрибуна, метальника | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
3.2 | Повторний біг на короткі дистанції | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||||
3.3 | Рівномірний біг без урахування часу до 1000 м | + | + | + | + | + | + | К | ||||||||||||
3.4 | Біг 30, 60 метрів | + | + | + | + | + | + | + | К | |||||||||||
3.5 | Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» | + | + | + | + | + | + | |||||||||||||
3.6 | Стрибки у висоту способом «переступання» | + | + | + | + | + | ||||||||||||||
3.7 | Метання малого м’яча на дальність з місця | + | + | + | + | + | К | |||||||||||||
3.8 | Старти та стартовий розбіг, прискорення 10-30 м | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||||
3.9 | Метання м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль | + | + | + | + | + | ||||||||||||||
4 | ФУТБОЛ | Т | ||||||||||||||||||
4.1 | Історія Українського футболу | + | ||||||||||||||||||
4.2 | Загально підготовчі вправи в парах, трійках, групах | + | + | + | + | |||||||||||||||
4.3 | Вправи з навантаженням | + | + | |||||||||||||||||
4.4 | Вправи для розвитку швидкості і стрибучості | + | + | |||||||||||||||||
4.5 | Рухливі ігри та естафети з м’ячем | + | + | + | + | |||||||||||||||
4.6 | Вправи для розвитку спритності | + | + | |||||||||||||||||
4.7 | Техніка пересування | + | + | + | ||||||||||||||||
4.8 | Удари по м’ячу ногою, головою. | + | + | + | + | |||||||||||||||
4.9 | Зупинка і ведення м’яча | + | + | + | + | |||||||||||||||
4.10 | Відбирання та вкидання м’яча | + | + | |||||||||||||||||
4.11 | Жонглювання м’ячем | + | + | + | ||||||||||||||||
4.12 | Тактична підготовка: тактика нападу та захисту | + | + | + | + | |||||||||||||||
4.13 | Тактика гри воротаря | + | + |
План - конспект уроку футбол 6 кл
План-конспект
вступного уроку з фізичної культури для учнів 6 класу
Тема: « Футбол»
Місце проведення: спортивний зал.
Тема: «Футбол» ( 12 г.).
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку футболу. Повторити правила гри у футбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинки м'яча підошвою й удару серединою підйому в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.
Завдання уроку:
1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з футболу.
2. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку футболу.
3. Повторити правила гри у футбол.
4. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у футбол.
5. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
6. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети.
Обладнання: футбольні м'ячі, секундомір, фішки, інтерактивна дошка, фото чи відео камера, гімнастичні лавки.
Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах, мозковий штурм.
Тип уроку: вступний.
Кабінет спортзал документація
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У СПОРТИВНОМУ ЗАЛІ ТА НА СПОРТИВНИХ МАЙДАНЧИКАХ
1. Усі учні зобов'язані пройти медичний огляд
- На підставі даних про стан здоров'я і фізичний розвиток, учнів розподіляють для занять фізичними вправами на медичні групи: а) основну; б) підготовчу; в) спеціальну.
1.2. Учнів, які не пройшли медичного огляду, до уроків фізичної культури не допускають.
Методичне обєднання вчителів фізичної культури та захист вітчизни
Науково-методична тема школи:
«РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ, ЇХ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ»
Науково-методична тема, над якою працюють члени методичного об’єднання:
«Особливості проведення занять з фізичної культури та Захисту Вітчизни як засіб формування здоров'язбережувальної компетентності»
МЕТА
- Стійка позитивна динаміка зростання рівня навчальних досягнень учнів, їх якісна успішність, результативний навчально-виховний процес.
- Організація відкритого конкурсу презентацій основних методичних доробків вчителів для молодих та малодосвідчених колег.
- Розробка мотиваційних чинників в навчальній діяльності учня як особистості, націленої на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію.
ЗАВДАННЯ
- Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу вчителів школи.
- Створення комфортних умов для самовдосконалення, самореалізації та забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу.
- Використання елементів набутого професійного педагогічного досвіду діяльністю педагогів школи.
- Удосконалення змісту, форм і методів науково-теоретичної, методичної роботи в школі, підвищення інноваційної культури.
- Високий ступінь мотивації учнів до навчання, їх якісної успішності, стійка позитивна динаміка зростання рівня навчальних досягнень учнів.